Deze stek probeert oplichting rond energie en verkeer aan te kaarten. Deze stek is ook hulpmiddel om een lang verhaal op forums en twitter kort te maken. Beschouw de stek als dokumentatie die ook weer verwijst naar andere dokumentatie. Bekijk deze stek op de PC met Chrome, Firefox, Safari of Opera. Negeer Internet Explorer.

Veel bezoekers van deze webstek raken in de war als ze met hun eigen vervuilende leefstijl geconfronteerd worden. Hier wordt de camera veelvuldig als wapen gebruikt. Daar hebben sommigen een gloeiende pest aan. Ook zijn er bezoekers die moeite hebben met de layout en kleuren.

Ook deze terreur wordt hier genegeerd.

Weinig of geen onverteerbaar afval en zeker geen rijblik voor de deur. Gebruik maken van het al even primitieve openbaar vervoer. Met petities bereik je niks. Wel met de camera. Confrontatie is de beste methode.

Verder werkt deze stek ZONDER cookies en andere oplichtmethoden. Je krijgt dus geen reclame voor dingen die je toch niet wilt.

29-5-2017 En daarom zit de automaffia permanent in de knel, simpel omdat ze niet herkend worden. Een verklaring:

Interview: Wie die Straßenbahn immer Vorfahrt hat und trotzdem niemand warten muss #Kassel @KVGinfo @presseunikassel https://t.co/0ruusaowXx

Siemens Mobility präsentiert erste autonom fahrende Straßenbahn der Welt https://t.co/7zSZw0zFca @SiemensMobility @InnoTrans https://t.co/irKw3cr2Io

Ein Beispiel: Auf dem Weg zu einer Ampelkreuzung passiert eine Straßenbahn einen Meldedetektor, der den Wechsel der Ampelphase initiiert. Nun kann auf der verbleibenden Strecke natürlich noch einiges passieren und schon ist das System aus dem Takt. Die Bahn hat grün, aber sie kommt gar nicht rechtzeitig und sieht womöglich beim Erreichen der Kreuzung wieder Rot. Mit der neuen Technik weiß eine Ampel jederzeit, wo sich eine Straßenbahn in der Zufahrt befindet und kann passgenaue Grünphasen einleiten. Die Bahnen fahren dadurch noch pünktlicher.

Vertaald: Op weg naar een verkeerslicht, passeert een tram een detektor, die het verkeerslicht in het voordeel van de tram beïnvloedt. Dat kan fout gaan en de tram staat alsnog voor een rood licht.

Met een nieuwe techniek weet het verkeerslicht waar de tram zich bevindt en kan een passende groene golf inleiden. De tram rijdt dan alsnog volgens de dienstregeling. Ook bussen werken volgens dit systeem.

Daarom is de automaffia zo sjacherijnig en wordt men agressief en daarom zoveel verkeersongevallen. Slopen van de talloze tramlijnen is ook niet de oplossing. Zie het verschil in capaciteit links en rechts:

En juist deze capaciteit is weer verknald door de hotemetoten in Gelderland.

Duurzaam, snel en comfortabel met de bus van Arnhem naar Wageningen
U zei duurzaam?

Deze bussen hebben banden die gaandeweg verslijten en in zee terecht komen en daar het leven verknallen.

Nog even afgezien van de talloze vrachtwaggels die de wegen verstoppen. Velen kantelen door roekeloos rijgedrag. Inhalen enz. Dat het ook anders kan is te zien op deze foto in het Zwitserse Teufen, waar de tram/trein gewoon over straat rijdt.

Automatiseren? Als je nou echt de verkeerschaos wilt verminderen. Deze compositie vervangt 2 trolleybussen en de capaciteit kan nog uitgebreid worden.

Ook één of meer goederenwagens passen hier achter. Het geheel rijdt probleemloos vóór- en achteruit.

Een ruimtevretende keerlus zoals bij Oosterbeek station?
Totaal overbodig. Supermarkten bevoorraden? Geen punt.

Zelfs een minimale compositie neemt in de daluren ook nog enkele goederenwagens mee. Een voorbeeld:

Parkeren is een olieslavenprobleem!!

Daar zijn we nou wel aan gewend. Een station (een alternatief voor het transferium) kost veel minder ruimte omdat er geen ruimtevretende parkeerruimte nodig is. Slechts fietsparkeerplaatsen zijn nodig.

Bouwen dat station bij Doorwerth. Die olieslaven zoeken het zelf maar uit. Het was hun keuze om in de optocht te gaan staan.

Inmiddels is de rotonde toch aangelegd en blijft men inzetten op de eigen auto. De straten worden voller en voller. En dat met 4 bussen om de hoek. Tuinen weg en betegelen. Wat nou regenwater ontkoppelen? Gemeente Renkum en provincie Gelderland zijn goed de weg kwijt. En ook oud papier, grondstof voor Parenco, kan ook per trein aangevoerd worden.

Jarenlang parkeerden bij Reparco, de grondstoffenleverancier van Parenco, Ukrainse en Roemeense trucks. Dat werd men zat. Eerst werden er wat zwerfkeien neergelegd en toen dat niet hielp kwamen er wat paaltjes. De oorzaak, het gebrek aan degelijk transport. Naast het station Ede-Wageningen ligt het voormalige terrein van Enka al jaren braak. Hier kan een overlaadstation naar (de echte Rijnlijn) gebouwd worden.

De "maatregelen" van de gemeente Renkum:

Vrachtwagens in de gemeente Renkum.

En hier rechts het resultaat van de vrachtwaggels uit het Oostblok. Dat kan anders.

De maten van de rollen papier door Parenco vervaardigd. En hoe deze rollen ook op wagens van de Rijnlijn passen.

Duurzaam transport dat ook de gemeente Wageningen van weer een nieuwe weg verlost. Een smalsporige wagen is niet meer dan 2.60 m breed. De maten van de rollen papier......

En meer:

Aber für die überwiegende Mehrheit ist es äußerst unangenehm, die Fahrspur mit großen Fahrzeugen wie Bussen zu teilen. Darüber hinaus sind Busse aufgrund ihrer Größe und Masse eine echte Gefahr.

Außerdem ist der Start-Stopp-Charakter von Busfahrten nicht kompatibel zur konstanten Geschwindigkeit des Radverkehrs. Das führt zum ewigen Katz-und-Maus-Spiel, in dem Radfahrer den Bus an den Haltestellen überholen, um dann zwischen den Haltestellen wieder vom Bus überholt zu werden. Mit anderen Worten: Busse behindern den Radverkehr und umgekehrt.

Wenn eine große Zahl der Bevölkerung damit beginnen würde, auf Busspuren zu radeln, würde das Bussystem zusammenbrechen, da Busse bei zu viel Radverkehr ihren Fahrplan nicht einhalten könnten. Auf Busspuren zu radeln ist also keine realistische langfristige Lösung für den Radverkehr.

En nog meer. Een moeder die met haar 7-jarige dochter op schoot het autorijden bijbrengt. Strafbaar en onverantwoordelijk, er zal maar een fietser van rechts komen. Dit is de meest ernstige vorm van kindermishandeling. Mevrouw stemt op de Partij van de Dieren. "Er is geen planeet-B". Dit alles omdat.......

Er is daarom meer aktie nodig. Ook van de linkse politiek. Jezelf aan een boom vastketenen is niet meer voldoende. Hou eens een fietstocht langs gesloopte smalspoorlijnen om te zien hoe vorige generaties het daar veel gezelliger hadden. Wageningen-Amersfoort bijvoorbeeld, waar plaatsen als Elst, Leersum en Woudenberg het nu met een bus moeten doen, die ook niet zonder Westelijke Ontsluiting kan. Klik op het kaartje voor een vergroting.

AMERSFOORT - De westelijke rondweg in Amersfoort mag er definitief komen. Dat heeft de Raad van State vanochtend besloten. In Amersfoort wordt al jaren gesproken over de zogeheten Westelijke ontsluiting.

Deze nieuwe rondweg moet een einde maken aan de files en opstoppingen aan de westkant van de stad. Zo wordt de weg deels verdiept aangelegd en komt er een aparte fietsroute en fietsbrug.

KRITIEK

Maar niet iedereen is blij met de komst van de weg. De Vereniging Behoud Bos Birkhoven en Bokkeduinen stapte daarom naar de Raad van State. Volgens de vereniging is er geen noodzaak voor het aanleggen van de nieuwe weg. Ook vrezen zij dat de rondweg leidt tot meer verkeer, geluidsoverlast en schade aan de natuur.
Lees meer:

De egoistische domheid van de politiek.

Meer lol heb je in de trein.

Zie ook:


Waarom de tram altijd voorrang heeft en niemand hoeft te wachten.


Volg Klimaatkombi op Twitter, account daar is Klimaatcombi:  Antwoorden langer dan 140 tekens worden op deze website gegeven.

Reageren? Schuif de muis over de trein en bekijk de statusbalk.

Bekijk Klimaatkombi helemaal.
MailMailMailMail