Deze stek probeert oplichting rond energie en verkeer aan te kaarten. Deze stek is ook hulpmiddel om een lang verhaal op forums en twitter kort te maken. Beschouw de stek als dokumentatie die ook weer verwijst naar andere dokumentatie. Bekijk deze stek op de PC met Chrome, Firefox, Safari of Opera. Negeer Internet Explorer.

Veel bezoekers van deze webstek raken in de war als ze met hun eigen vervuilende leefstijl geconfronteerd worden. Hier wordt de camera veelvuldig als wapen gebruikt. Daar hebben sommigen een gloeiende pest aan. Ook zijn er bezoekers die moeite hebben met de layout en kleuren.

Ook deze terreur wordt hier genegeerd.

Weinig of geen onverteerbaar afval en zeker geen rijblik voor de deur. Gebruik maken van het al even primitieve openbaar vervoer. Met petities bereik je niks. Wel met de camera. Confrontatie is de beste methode.

Verder werkt deze stek ZONDER cookies en andere oplichtmethoden. Je krijgt dus geen reclame voor dingen die je toch niet wilt.

14-6-2017 Tram opgeruimd? Dan volgt nu de humor:

Wat 10.004 plastic dopjes over ons strandgedrag zeggen - http://nos.nl/l/2177516

We hebben 's werelds beste kraanwater, maar importeren ook flesjes drinkwater uit Hongkong. Een fascinerend verhaal: https://t.co/PFZkX9xTEZ

Fascinerend dat veel mensen die Red Bull-achtig rommel drinken blijkbaar niet de energie hebben om t lege blikje in de vuilnisbak te gooien.

En dus, bezorgd als men is over de kwaliteit van het kraanwater koopt men in de supermarkt plastic flessen. Dit soort dus:

Om over 4 honden maar te zwijgen. Wat die beesten eten? Vast geen boerenkool. Daar heb je een rijblik voor nodig, want in je eigen gemeente verkoopt men geen slachtafval.

Air pollution is 9 times higher inside cars than if you are walking or #Cycling #Health #Walkable https://t.co/mJBKpVQPC9

Meer over kinderen, waar men zo bezorgd over is:

Klimawandel befördert Kinderarbeit https://t.co/LgTY1t32d9
Elektrisch rijden dan maar?

https://t.co/VF5O3RP4CY Toch wel behoorlijk dom van @hetklokhuis https://t.co/JeEL13DCti
Gaat niet helpen:

Hier is al 10 jaar geleden voor gewaarschuwd, maar eigenwijs als men hier is:

Daarom is de automaffia zo sjacherijnig en wordt men agressief en daarom zoveel verkeersongevallen. Slopen van de talloze tramlijnen is ook niet de oplossing. Zie het verschil in capaciteit links en rechts:

Een vergelijkbare situatie vind je in Renkum en Heelsum. Maar toch sloopt men in Oosterbeek de tramrails uit de straat. Er waren al eerder problemen:

En nu zie je, voorlopig zijn bedrijven nog bereikbaar, maar lang zal dat niet duren. De bus is het eerste slachtoffer. Die kan niet eens meer bij het station komen. Nog maar 15 jaar geleden werden de laatste restanten van de tramlijn opgeruimd. Kwam er nou niemand op het idee daar iets mee te doen? Ook niet toen er later iemand met het idee voor de Rijnlijn kwam?

En zie wat er gebeurt, in Oosterbeek gaat een klant van Albert Hein door het lint. Kon z'n pooierbak niet meer kwijt?
En zie eens wat een bende:

Hier kun je als fietser echt van genieten. Oliejunks weten hier echt geen raad mee. Dat wisten ze al niet vóór men met de sloop begon, jaren geleden werd er al een lachshow georganiseerd met de naam "Taskforce Verkeer". Hier alvast wat resultaten om fietsers te motiveren met de elektrische pooierbak naar Albert Hein te gaan.

GemeenteBelangen bezorgd over omleiding door Renkum en Heelsum HEELSUM De fractie van GemeenteBelangen (GB) maak...
Tja GemeenteBelangen, dit komt er van:

Hoe passen elektrische personenauto's in de #energietransitie? #Energietop2017 #PBLNL https://t.co/jBSMIG0PMY https://t.co/7GfDsvWlCL

Dan werkt dit toch stukken beter en goedkoper:

mehr als 7500 Radfahrer mit je 80kg und einem 10kg Rad schaden der Straße ungefähr so viel, wie ein einziges Auto! https://t.co/XCGZCwYBZS
Er is werk aan de winkel!

Hier zou zomaar een multifunktioneel station kunnen komen.

Voor "Veld en Beek" is een aantal jaren geleden een plan gepresenteerd in het kader van de Renkumse industrieterreinen.

(Klik op het kaartje voor een vergroting.)

http://klimaatkombi.nl/images/Transport/RhB_koelcontainer.jpgOp dit voorstel werd niet gereageerd. Heteren, Betuwe, waar ook veel produkten vandaan komen kunnen probleemloos elektrisch op dit netwerk aangesloten worden, zodat hun produkten gedistribueerd kunnen worden.

Veld & Beek heeft het dak van de schuur volgelegd met PV-panelen, de stroom daarvan zou toch welkom zijn voor het transport van hun produkten. Maar nee, de beperking laat dat niet toe en dus worden de produkten per bestelwagen aangevoerd. Die bestelwagen is inmiddels een kleine truck met oplegger geworden. Hoe doen de Zwitserse Rhätische Bahn en de Coop dat? Buurtbus wordt dan vrachttrekker.

Nu alleen nog de wil tot samenwerking, moeilijk?

Tijd voor een filiaal van in samenwerking met

Zie ook:


Waarom de tram altijd voorrang heeft en niemand hoeft te wachten.


Volg Klimaatkombi op Twitter, account daar is Klimaatcombi:  Antwoorden langer dan 140 tekens worden op deze website gegeven.

Reageren? Schuif de muis over de trein en bekijk de statusbalk.

Bekijk Klimaatkombi helemaal.
MailMailMailMail