Deze stek probeert oplichting rond energie en verkeer aan te kaarten. Deze stek is ook hulpmiddel om een lang verhaal op forums en twitter kort te maken. Beschouw de stek als dokumentatie die ook weer verwijst naar andere dokumentatie. Bekijk deze stek op de PC met Chrome, Firefox, Safari of Opera. Negeer Internet Explorer.

Veel bezoekers van deze webstek raken in de war als ze met hun eigen vervuilende leefstijl geconfronteerd worden. Hier wordt de camera veelvuldig als wapen gebruikt. Daar hebben sommigen een gloeiende pest aan. Ook zijn er bezoekers die moeite hebben met de layout en kleuren.

Ook deze terreur wordt hier genegeerd.

Weinig of geen onverteerbaar afval en zeker geen rijblik voor de deur. Gebruik maken van het al even primitieve openbaar vervoer. Met petities bereik je niks. Wel met de camera. Confrontatie is de beste methode.

Verder werkt deze stek ZONDER cookies en andere oplichtmethoden. Je krijgt dus geen reclame voor dingen die je toch niet wilt.

14-2-2018, wat grappen uit het verleden. Met de VVD in je achterhoofd....

14-11-2011: NOS bericht: Met een druk op de knop een nieuwe auto bestellen via internet: het kan al, zij het op kleine schaal, op sites als Auto.nl en Nieuweautokopen.nl. Storm liep dat nog niet. Maar nu gaat een grote organisatie online auto's verkopen: de ANWB .

De organisatie, die bijna vier miljoen leden heeft, lanceert vandaag een website waarop leden een gloednieuwe auto kunnen kopen. Meer lezen:

15-11-2011: Uit RNW wereldkrant: Transport en Logistiek Nederland verwerpt het plan van branchegenoot VERN om volgende maand actie te voeren tegen de inzet van Oost-Europese chauffeurs in het wegtransport. De bedoeling is om een langzaam-aan-actie te houden op de snelwegen. TLN meent dat zo’n actie medeweggebruikers onevenredig hard treft en ten koste gaat van het imago van de hele sector. Volgens VERN hebben vooral kleine transportondernemers last van de inzet van goedkope Oost-Europese chauffeurs.

De automaffia zit behoorlijk in de knel. Op de vroegere weblog stond ooit een presentatie van een regionale smalspoorlijn in een gebied waar de automaffia ook behoorlijk in de knel zit. Elektrisch natuurlijk, zodat je zonder problemen meteen elektrisch kunt rijden. Zie de mogelijkheden van dit elektrisch rijden. Meer lezen:

Kostenloser Nahverkehr? Das Geld ist da - es muss aber auch in ein attraktiveres  Angebot fließen. https://t.co/ZYOELJJSBC

Bund erwägt kostenlosen Nahverkehr https://t.co/xpeDfgeKLQ https://t.co/cM4gDR0eu2

In #Melbourne fährt die #Tram auf 250 Kilometern zweigleisig, hält an mehr als 1.700 Haltestellen und kommt in der Rushhour alle 90 Sekunden.
Und warum fährt die Tram kostenlos?
Die Transportbehörde in Melbourne:
„Weil die Stadt so Geld spart.“

https://t.co/OS1lmbfAAK

Dan de Nederlandse situatie:

Wethouder Lara de Brito bezocht Kinderopvang de kleine Wereld en OBS de Wereld in de Nude.  https://t.co/hRIcD4PTqj https://t.co/fiRWkT1LEP

Als wethouder de Brito nog gezonde kinderen wil over houden, zal er toch iets aan de luchtvervuiling gedaan moeten worden.

Effect van luchtvervuiling op fietsers onderschat.

Fietsen is zonder twijfel de snelste manier om je te verplaatsen in de Amsterdamse binnenstad, en veel bewegen is ook gezond, maar het effect van luchtvervuiling wordt onderschat.

Een straatje omfietsen loont. Ook het mijden van de spits levert flinke gezondheidswinst op. Want fietsers worden door hun verhoogde hartslag en de ademhaling veel meer blootgesteld aan uitlaatgassen en ultrafijnstof dan andere verkeersdeelnemers. Lees meer:

Van een tram weet je altijd welke richting hij rijdt. Lkw erfasst Fußgängerin beim Abbiegen

Viel kostengünstiger und schneller realisierbar als der kostenlose ist der Ausbau von sicheren !

Wat deze dame vergeet is dat het railvervoer ook goederenvervoer aan kan. En dat de giftige uitstoot daarvan sterk gedecimeerd wordt.

Het enige waar politici aan kunnen denken bij railtransport is "Lightrail" en iedereen weet dat je daarmee geen Albert Hein mee kunt bevoorraden. Rechts toont de Zwitserse Rhätische Bahn al 100 jaar hoe dat moet. Maar dat WIL de politiek niet, er zijn al problemen met het declaratiegedrag van met name de rechtse ballen van de VVD, die verzot zijn op hun luxe leventje en dus hun pooierbak moeten inleveren, gaan fietsen en in het openbaar vervoer moeten delen met het klootjesvolk. En daar hebben ze een gloeiende pest aan. Men is gewend aan de oprijlaan waar hun elektrische pooierbak staat op te laden.

Maar ze zullen wel moeten, want hun zonnepanelen leveren alleen in de zomer voldoende (?) daarvoor. Hun luxe optrekjes worden verwarmd door de warmtepomp, waarvan JanmetdePet ook alleen maar kan dromen omdat ie ook al geen € 10.000 kan ophoesten.

"Op station Rotterdam Centraal staat een aantal fietsen waarmee je – flink fietsend – je smartphone kunt opladen". https://t.co/3iFe6V0w2Q

Maar de automaffia zet door. Het is noodzakelijk dat.....

Zie ook: Lowcardieet, Nocardieet, Blikloosdieet.


Waarom de tram altijd voorrang heeft en niemand hoeft te wachten.


Volg Klimaatkombi op Twitter, account daar is Klimaatcombi:  Antwoorden langer dan 140 tekens worden op deze website gegeven.

Reageren? Schuif de muis over de trein en bekijk de statusbalk.

Bekijk Klimaatkombi helemaal.
MailMailMailMail